Venus & Jupiter

Heej !!! Ja är ledsen för ledsen updatering från min sida. :( Jag tänkte brätta lite om min hoppning i fredags. :P Jag hoppade Ravich vilket är en häst jag aldrig hoppat innan, så det var väldig roligt. :D På lektionen hoppade vi mycket raka linjer. Först hoppade vi på medellinjen ett krys i trav och sen ett reke och sist men inte minst en oxer. Det gick ganska för att vara första gången men jag fick bra råd av Andreas och på slutet gick det bra. :)

igår och idag har jag varit sjuk med feber och förkylning, men imorgon tror jag att jag kan gå till skolan. Fast jag får nog skippa dubbelpass gympa med jogging :P !!! Nyss var jag och mamma och pappa ute och tittade på Venus och Jupiter. Eller man såg inte precis at det var dom men men. :)
Ha det bäst
// Kramar Agnes

P.S. På lördag har Mimmi och Rebecca aktivitet. Glöm inte det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0