Fredags hoppningen!

Hej på er allihopa!!! :D Förlåt för dålig bloggning från min sida!! Men nu ska jag försöka ta igen mig lite grann.

I detta inlägg tänkte jag berätta lite om min hopplektion i fredags! :)
Jag hade Pegasus och jag tycker att det kändes bra och jag är jättenöjd! ;D Vi hoppade ett räcke och en oxer på medelinjen och så hoppade vi räcken på diagonalerna. När vi hoppade på medelinjen så skulle vi räkna galoppsprången mellan hinderna. Första gången glömde jag att räkna, men de andra gångerna kom jag på ungefär 7-8 galppsprång! :) Det var jätte kul tycker jag!!! ;)


Jag och Pegasus för något år sedan!!! :D Hihi

Ha det bra allihopa, så ses vi i stallet!<3

//Kram Sofia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0