Lucky

Hej hej! Ebba här:) Nu är ju som sagt jullovet över och jag saknar det redan... Idag var det i alla fall ridning och jag hade Lucky! Det gick så himla dåligt. Han vägrade lyssna på mig så det enda jag fick tänka på var att rida lätt jättelångsamt och försöka bromsa. Tillslut fick jag styra in honom i väggen för att han skulle att han skulle stanna. Haha xD Vi tränade mycket på att svänga och bli snabba med våra signaler. Just den delen gick helt okej, men annars är jag inte speciellt nöjd...
Hittar ingen på Lucky just nu, så ni får en på Eros från förra veckan istället :)

Kommentarer
Postat av: VRK USek

Hejsan! :D Super fin blogg ni har! Många ungdomsseltioner har bloggar men det är kul att läsa en som updateras ofta! Jo vi har en fråga, vi ska ha en aktivitet i vårt stall i vår, "fångarna i stallet", men vi har inte haft just den aktiviteten förut och nu såg jag på er hemsida att ni brukar ha fångarna på farsta och då undrar jag hur ni går tillväga med den aktiviteten? Hur erat upplägg är mm. Ni får jätte gärna svara i en kommentar på vår blogg eller i ett mail så inte alla våra läsare kan se det. :D Tack på förhand // Vallentuna ridklubbs usek

2012-01-10 @ 22:28:14
URL: http://vrkusek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0