Hej Hej!!

Hejsan på dejsan! Vad gör ni? Jag sitter ialla fall hos mormor och tar det lugnt.jag har varit hos mina kusiner nästan hela veckan. Men nu längtar jag tillbaka till stallet. I måndags red jag Ravich. Han var jätte mysig att rida. På lektionen red vi en slalombana ledans en skulle trava och galoppera ett varv på spåret och sedan komma in i slalombanan igen. Målet med lektionen var att ha kontroll hästen. Ravich var jätte duktig. Igår kom jag på ett mål med terminen: at jag ska förbättra min sitts. Varje gång jag ska ändra någonting tillexempel svänga eller ändra gångart så sjunker jag ihop. Inte bra.
På måndag ska jag jobba förhoppningsvis med bästa Sofia!! Ett perfekt tillfälle att träna på sittsen om man får rida :)
Har ingen bild på mig och Ravich så det får bli bästa Filippa och Ravich
/Agnes :) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0