Gott nytt år!

Hejsan på er!
Nu var det ett bra tag sen! Hoppas alla har haft en toppen jul och ett Gott nytt år till er!!
Idag rullade ju ridskolan igång och det var ridning som vanligt! Jag fick idag rida Liqurice och det gick bra. Det hade kunnat gå bättre (vilket det alltid kan xd), men jag är mycket nöjd och det gick supermycket bättre än när jag red honom sist! Då var han på bushumör, haha!


Jag vill även informera er om att det är skötarmöte kl 09.00lördag! Kan ni inte komma så får ni skriva upp att ni inte kan i kontoret på lappen. Men hoppas vi ses där!


(hade lite bildbrist, så söta Winden med Sara på ryggen fick stå för bilden idag!)


// Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0