Fredag

Hej allihop! Nu sitter jag hemma i soffan, har studiedag idag och är därför hemma med min fina hund hela dagen :) För er som inte vet är han en borderterrier på 8 år som är den mysigaste hund jag vet! Plus att han är lika morgontrött som jag är, skulle inte klara av en hund som väckte mig kl 6 varje morgon för att få gå ut. Nej idag sov jag och Bilbo till 10.30 och då var det jag som tvingade ut honom efter det, och nu har han faktiskt gått och lagt sig igen.. Tror att han tycker det är ganska skönt med en ledig dag (annars går han på hunddagis) :)

Igår red jag Cappuchino och vi jobbade på våra sitsar hela lektionen, små små detaljer som man kan jobba med helt enkelt och jag fick en massa hjälp från Regina! Det jag måste tänka på mest är att inte låta min underskänkel åka fram, samt att inte ha för låga händer. Rolig sak att jobba med tycker jag, för man märker så tydligt att hästen går bättre när man själv sitter korrekt :)

Vill också bara påminna alla igen om årsmötet! Plus att (som ni kanske märkt) det är samtidigt som skötarmötet. Två flugor i en smäll helt enkelt! Kom till stora teorisalen den 4e februari kl. 09.00 så är det ett kort skötarmöte först och sen årsmöte. Och glöm inte bort att det kommer finnas massa massa fika också :)

Vi ses i stallet!! Kramar Alice

(hahah ser ni katten som han spanar på?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0