Fredag den 13

Hej!! :) igårvar det Fre den 13, scary. :P det var ju hoppning igår oxå. Jag hoppade Figaro, den bäste hästen :) !!! På lektionen skulle vi hoppa på en volt med hinderna på varsin sida om volten. Det gick int så super bra för jag var lite trött och red lite dåligt, men men sånt händer. :) Plus att jag nästan ramla av, typisk Fre den 13. det var såhär att jag hade lite ganska dålig fart och gjorde en dålig väg så jag tror det var så att han typ hoppade och sen stannade och det var inte jag brädd på så jag åkte fram på halsen -.-. och satt där till jag kom på att man ska sitta i sadelnoch inte på halsen så då krånglade jag mig till baka i sadelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0