Första dagen efter lovet!

Idag öppnade ridskolan igen! Hur kul som helst om ni frågar mig!!!! Jag gick såklart till Leo och gav honom en rykt, han tyckte det var jätteskönt och stod och njöt, och jag kunde också stå och mysa lite med honom. Det förvånade mig lite eftersom han ibland brukar låtsas att jag är luft haha! Men kanske har han saknat mig, lika mycket som jag har saknar honom? ♥

Däremot får jag inte rida årets första ridlektion den här veckan, som ni får göra. Jag har två veckor kvar på min sjukskrivning! I stallet härjar jag endå, men jag längtar förfärligt mycket efter att få rida.. Längtar efter att få sitta på Leos rygg igen! Försöker övertala mina föräldrar med att jag kan stå i lätt sits helt lektionen (så inte svanskotan skadas) men till och med jag förstår att det nog skulle bli rätt jobbigt.. ;)

Vi ses i stallet!!! Kram Mimmi





/Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0