Tack Jojjo!

Tack Jojjo som har gjort våran jättejättefina design här på bloggen! :D Jojjo var förut med i USEK, men avgick för nått år sedan. Tack igen! :D

Idag har jag varit på Långsjön, mina föräldrar åkte skridskor medan jag satt på en sten och åt korv med bröd. Sen åkte jag hem och lagade middag, fetaost-rödbetor-kyckling-gryta! Låter kanske inte så gått, men den är supergod! Tyvärr början jag känns mig sjuk nu.. :( Får hoppas att jag kommer iväg till stallet imorgon, men det tror jag. Jag är nämligen duktig på att "lura" mig själv att jag är frisk, så jag tvingar mig själv till skolan och stallet, och sen dagen efter är jag jättesjuk! Inte bra av mig :(

Nu ska jag dricka te och titta på "Kontoret". Kram från Mimmi



Här är en bild på mig och Stjerna, som jag rider på sommaren! :)

/Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0