Tack för allt FRV!

Haha ja rubriken blir kanske lite fel, det låter ju som om jag ska lämna er! Och så är det såklart inte :) jag kommer fortsätta vara i stallet två tre gånger i veckan som vanligt men den stora skillnaden är att jag ska lämna underbara USEK och lämna över ordförandeposten till bästa Mimmi.

Detta känns så himla tråkigt och konstigt.. Jag har suttit med i usek i typ tusen år och även om det kan vara jobbigt ibland så är det ändå det absolut bästa jag någonsin gjort. Man lär sig så mycket, får träffa så många underbara människor och jag kan utan tvekan säga att jag skulle ha varit en helt annan person utan allt som usek gett mig. Förutom alla de andra usek-medlemmarna som både slutat och börjat under tiden jag har suttit med så har jag haft turen att få arbeta med bland annat två underbara fritidsledare, Emmy och Sandra, samt en fantastisk klubbstyrelse och med ordförande Mona som alla alltid funnits där för hjälp och idéer och stöd. Tack för det allihop!

Anledningen att jag väljer att lämna över usek är inte så konstig. Jag tar studenten snart och behöver ägna min tid åt att jobba och till att plugga vidare efter gymnasiet. Stallet och klubben lämnar jag dock aldrig, kan inte tänka mig ett liv utan ridskolan och FRV!

Och sist men inte minst vill jag tacka alla er skötare och elever i stallet som alltid är så glada och snälla och jag har haft en sån himla tur att få lära känna er allihop!

Men som sagt, mig slipper ni såklart inte helt och istället för att säga hejdå så säger jag helt enkelt att vi ses i stallet allihop!

Tusen kramar och pussar
Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0