Stall kväll

Hej! Kom precis hem från en sen kväll i stallet. Min storasyster hyr ju ponnyn TinTin och måste därför jobba en gång i veckan. Och hon har fått fredags kvällar, så varje fredag är jag i stallet till åt minstone kl. 9!

Idag har jag hoppat på Grimbart för Andreas!!! :D Jag är super nöjd och det gick verkligen jättebra :) Vi hoppade hinder på volt och oxrar på långsidorna.
Imorgon blir det stallet igen för mig och så ska jag gå på Rosas, Agnes och Thereses städaryktlådeaktivitet som börjar klockan 12.00! Kom ni också vetja ;)
Jag fick även min fina USEK-jacka idag! :) Jag fick Hannas gamla jacka. :D ;)


Min gulliga lilla katt, Whiskey!!! ;D (Som inte är så liten längre).

Ha det bäst så ses vi i stallet allihopa!<3

//Sofia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0