Skäms på mig!

Gud va dålig jag har vart på blogga här! Har vart allt från sjuk, till inte haft tid, till inte orkat. Haha. Idag hade jag i alla fall ett SO prov. Vart väldigt invecklat, men jag tror jag lyckades ganska bra!
Kan ju berätta lite om ridningen när jag inte har skrivit på länge. Jag har ridit Lucky ganska många gånger, fast jag tycker han e så HIMLA svååår!! Det går liksom inte. Det är mest högersidan som sätter stopp för allt, men jag ska inte ge upp utan bara fortsätta kämpa! (fast så dåligt som det går nu så skulle det inte förvåna mig om jag körde huvet i väggen!) Haha nejdå, jag ska fortsätta kämpa :)
Och på lördag klockan 9 så är det först skötarmöte och sen årsmöte! Ni kommer va?? Alla i usek ska baka, så det är bara äta tills ni storknar! :D Hoppas vi ses!
Bara jag som längtar till sommaren? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0