Presentation! :)

Hej alla Glada! :D Jag heter Sofia och är en av de tre nya tjejer som kom med i USEK på årsmötet idag ;) Jag är 12 år och är skötare på fina Keaton!!! :) Jag bor på Södermalm med min ridande familj som består utav: Mamma, Pappa, Storasyster och två katter :D Mig kan ni träffa i stallet på måndagar (då jag och min storasyster rider), ondsdagar (då mamma rider), fredagar (då jag och min storasyster hoppar) och lördagar (då min pappa och storasyster rider)! ;) Jag har varit med i MiniGnägg innan och varit ordförande, men detta känns jätte roligt också verkligen. Ser fram emot detta!!! Jag har min första aktivitet lördagen den 18 februari! Det kommer vara lite frågelekar som står på spel, så kom gärna och var med på den!!! ;D Ha det bäst allihopa så ses vi i stallet!<3 //Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0