Presentation. :)

Hej allihopa! Jag är Rosa, och är en av de tre nya USEK-medlemmarna, blev det idag, 4:de februari på årsmötet! :) Jag känner mig riktigt taggad inför 2012, och är helt övertygad om att det kommer bli superkul! :D Det känns otroligt kul att få vara med i USEK, alla är så snälla och roliga. ;) Jag bor på södermalm med min mamma som red som liten, min pappa och lillebror. Tre katter har jag också, blandannat kattungen Hemme. :D Jag är alltid i stallet på onsdagar och lördagar, men också vissa måndagar. :) Jag rider på onsdagar 18.00 för Emmy (världens bästa ridlärare enligt mig!). Jag är skötare på finaste Blacky, världens bästa häst! <3 Jag går i samma klass som Rebecca, också ny USEK-medlem, i 5:an. Då är jag alltså 11, snart 12 år. ;) Lördagen den 11:e februari har jag, Therese och Agnes en aktivitet, nämligen att rengöra skötlådan! Det kommer bli superkul, och jag tror att alla skötlådor behöver städas lite, haha. ;) Alla som vill vara med samlas 12.00 i elevrummet. :) Vi ses i stallet! <3 //Kram Rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0