Här kommer min presentation!

Hej alla underbara människor! Mitt namn är Rebecca och jag är en av nykomlingarna i usek;) Jag bor på Södermalm tillsammans med min familj^^ Största drömmen är ju såklart en häst, som många andra antar jag;-) På onsdagar rider jag för världens bästa ridlärare Emmy, på lördagar och vissa måndagar är det inte konstigt om ni ser mig i stallet:) Då får ni gärna fråga eller prata med mig, jag är inte farlig:D Lucky är min sköthäst, han är finaste ponnyn ever<3 Inne hos Honom är de inte heller ovanligt att ni hittar mig:3 Harè bra nu // Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Helt klart finaste ponnyn! <3

2012-02-05 @ 00:55:23
URL: http://farstaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0