Fy skäms!

Hejsan alla glada!!
Fy vad jag har varit dålig på att blogga den sista tiden! Men nu
ska jag verkligen bättra mig!

I måndags var det stallet och ridning som vanligt. Jag fick Figaro, och
det gick superbra! Det var riktigt kul!
Sen i måndags har jag inte varit i stallet, men jag kommer ju självklart dit
på fredag igen. Jag har ju somsagt bytt till den sista hoppgruppen kl. 19.00 istället.
Jag vet inte riktigt vem jag vill rida på fredag.. helst Ravich igen.. För er
som inte vet så hoppade jag honom jättelänge en period och vi blev verkligen jättenära varann♥
Superhärlig känsla!

Idag börjar jag kl. 14.00 i skolan!! Superduperskönt eftersom jag sedan
slutar 16.00.
Men nu måste jag börja göra mig iordning!


Först ska jag bara äta upp Stella!

// Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0