Fredag

Heej!! Nu sitter jag och fredagsmys med någon konstig saft jag försökte göra med hjälp av vatten och juice, inte jätte gott :P . Ida var det ju hoppning och jag hade Figaro som vanligt. Jag älskar att hoppa honom. <3 <3 Ida skulle vi hoppa först på volten och sen 2 oxrar på lånsidorna. Det gick super bra. Jag hade bra fart ( vilket jag inte brukar ha). Men jag måste verkligen att använda skänkeln när jag svänger för annars böjer han bara på halsen. Men men allt kan inte gå perfekt. ;) När jag kom hem gjorde jag en sak till Årsmötet imorgon, men jag tänker inte säga vad det är. Jag kan bara säga att det/den kommer att bli snygg och god Kramar Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0