ett slut är början på något nytt.

hej alla älskade frv:are , ronja här.
Det har nu gått 1 vecka & 1 dag sen jag avgick USEKoch jag vill bara tacka allesammans, HELA USEK, EMMY, SANDRA OCH ALLA NI FANTASTISKA BARN
ni har gett mig så sjukt mycket glädje och det är i stallet jag mår som bäst.
Precis som Alice, Hanna och Mirjam kommer jag inte sluta vara i stallet för det, och jag jobbar ju fortfarande lördag fm så ni kommer inte slippa mig :P Varför jag slutat är inte för att jag ahr tröttnat, det här beslutet var bland det svåraste jag gjort men jag hinner helt enkelt inte med allting längre, skolan, stallet flera dagar i veckan, umgås med vännerna utanför stallet och ja allt tar sådan tid, även om jag skulle vilja hinna göra allt! men som sagt så kommer jag fortfarande finns kvar på ridskolan och vara med på lucia, övernattningar o.s.v. när jag hinner :D
men jag vill  verkligen bara tacka ALLA för allting och jag skulle inte vara den jag är utan USEK. USEK har varit min räddning ibland och stallet kommer alltid vara mitt andra hem.
Så jag vill bara tack för mig - dom här åren har varit så sjukt fantastiska och jag är bara en tacksam tjej som ska börja ett nytt kapitel i mitt liv. ♥ kram ronja
Jag & Goliat i måndagsgruppen - hopnning i grönhagen
Jag & Tilly
Jag & Cesar - min prins, progrmaridning
Mina älskade usekbrudar :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0