Tarantino!!! :D

Hej på er alla fina läsare! :) Förlåt för att jag inte har bloggat på länge igen... :'( Men jag ska verkligen försöka att blogga mera nu! :)

Men nu ska jag berätta en JÄTTEROLIG sak!!! :D
Igår fick jag rida Tarantino (Andreas häst)!!! :DDD För att jag var lite hästskötare åt honom! :D
Han var väldigt svårriden tycker jag. Men det var SUPERDUPERBAUTAROLIGT ATT FÅ RIDA HONOM!!!!! :DDDDD ♥

Var lite kul att jag fick rida Grimbart nästan direkt efter! Så från en stor till en pytteliten! ♥ ! Gulligt!

Vet inte riktigt om jag har någon bild på Tarantino, så ni får en bild på mig, Alice och Agnes efter ett Farstaridläger istället! ;D


Söta!!! ;)

Ha det bra så ses vi i stallet allihopa!<3

Kram! //Sofia♥

Kommentarer
Postat av: Alice

2012-04-13 @ 23:16:28
URL: http://storlekponny.vlogg.se
Postat av: Alice

Hehe fail med förra kommentaren..



Men iaf; HAHAHAHAH, döör på bilden!!! x'D

2012-04-13 @ 23:18:01
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0