Väsby!

hejsan! 
Idag var jag och Mimmi med Emmy och hennes syster Vicky på tävling! Det var Vicky som tävlade Mumin eftersom att Emmy har klämt fingret och är sjukskriven.. Men det gick jättebra för dom och kom på 10onde plats! Tävlingen var på Väsby där Lina jobbar. Satt det var väldigt roligt att träffa henne! 
Det har varit en rolig dag, men nu är man rätt trött eftersom jag gick upp 04.30! Så jag ska snart sova faktiskt :P Det är ju skola  imorn också så då måste man ju vara pigg och glad! 

Imorn blir det stallet igen. Jag ska test rida i gruppen 17.15 eftersom min torsdags grupp har slittras.. det  blir spännande och se vem jag får! Håller tummarna för Liqurice!! Efter ridingen ska jag även sköta mycket på min lilla prins! 


Två sommriga bilder tagna av mig! :D
ja jag får väl säga Godnatt då! 
kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0