Sjuk

Hejhej! 
Idag är jag sjuk.. så nu är jag hemma och har absolut ingenting att göra! Så då passade jag på att blogga lite grann.
Jag tycker ni ska gå och kolla på lapparna på kontoret när ni är i stallet! Där står ju info, alla aktiviteter m.m. Jätteviktigt att kolla där så man inte glömmer något viktigt!! :)
Nu på lördag är det Hästens delar fördjupning! Den börjar klockan 13.30 och vi samlas utanför stora teori salen! Alla är välkommna och det är gratis! Hoppas nu att alla kommer, det kommer bli jättekul! 

På torsdag har jag även tänkt ta bilder på Liqurice! Jag har ju faktiskt inte en endaste på honom! :O Hoppas det är fint väder då! 

Ni har inte fått se bilder på Tilly från sitt nya hem va? Jag kan lägga upp det senare! :) 

Thailand 2011! 

// Filippa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0