Liqurice

Halloj! Nu är det jag (Filippa) här! 

Igår var jag i stallet. Jag fick rida Ofelia och det faktiskt riktigt bra! Jag brukar inte tycka om att rida henne.. Hon är liksom inte ''min typ'' av häst! Men det gick super igår! Hon blev jättemjuk och fin i slutet. 
Idag är det hoppning som gäller! Idag börjar jag i gruppen 17.45 istället för 16.45 där jag har ridit innan . Jag börjar där eftersom jag inte hinner till den tidigare gruppen. Jag hoppas på att få Lucky eller Cappuccino! Men jag skulle även vilja testa att hoppa Liqurice, då jag tycker han ser så mysig ut att hoppa! ( han är ju även min  favorit i dressyren! ) 

Nu har ju min sköthäst följt med Pia till Skåne i ett halv år.. Jättetråkigt för mig men jätteskönt för Miss Anja! Det är ju så himla fint där nere och hur skönt är det inte att få bo med Pia och hennes barn på deras gård där nere! Så hon har det superbra där. Men då blir ju frågan vem jag ska börja sköta nu... Först testade jag på den nya hästen Yellow! men efter mycket tänkande kom jag fram till att jag faktiskt ville bli på Liqurice! :D Han är ju min drömhäst! Satt det tror jag kommer bli jättebra :D 

Nu får ni lite bilder från mitt underbara ridläger! 

underbara hästar med underbara tjejer! kan det bli bättre? :-D 

kramar från Filippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0