Tisdag i stallet

Hej på er! 
Idag var jag i stallet, jag hjälpte Sandra på ponnylekis, vilket jag tycker är otroligt roligt! Har hjälpt till i flera ponnylekisgrupper, och jag tröttnar aldrig på det! :) Efter ponnylekis gick jag och ryktade finaste Svarten riktigt ordentligt! Jag stog inne hos honom i 50 min och när jag gick därifrån hade jag ont i armarna ;) Men han glänste faktiskt när jag var klar, känns bra :) 
Nästa gång jag ska till stallet blir på torsdag då det blir ridning också, wihoo! :D
Veet ni? I morgon har jag studiedag! Så grymt skönt! Det behövdes verkligen, har jättemycket att göra i skolan. Prov, läxförhör, test, inlämningar av uppgifter... aa orkar inte ens tänka på allt :( BLÄ! 
JAG ÄLSKAR DIG! 

Ni får ha det bra, så ses vi i stallet :) 
Kram Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0