Ridning!

Hejhej!


Idag var det ju hoppning! Superkul, som vanligt!
Jag hade ju då Ravich som vanligt. Har haft honom väldigt många gånger nu och det är verkligen jättebra! Jag älskar att hoppa honom! Men idag på hoppningen gick det superdåligt om jag ska vara ärlig.. Det kan ju inte gå bra varje gång! Jag var även otroligt hängig på ridningen.. Det var nog lite därför som det gick så dåligt också.. Emmy kom t.o.m fram och frågade hur jag mådde för jag såg väldigt vit ut i ansiktet.. Så denna kväll har tilbringas på toan hos Mimmi, haha! Nej men jag har haft ont i magen och mått jätteilla.. Men jag hoppas verkligen jag är frisk imorgon! För då är det ju Skötarmöte! Det får ni absolut inte missa! Det börjar kl. 9.00, se till att vara där då!


Vill ni veta en rolig sak?
När jag och Mimmi var på en pizzeria idag så fick vi baka våra EGNA pizzor! Det var hur kul som helst! om ni vill veta hela historien så klicka ---> HÄR <---



fina häst ♥


Jag hoppas vi ses imrgon, om jag är frisk vill säga! Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0