Ridning idag!

Hej på er! Just nu har jag lunch i skolan så jag passar på att blogga lite, supersmidigt från mobilen också! Idag har jag ridning, hoppas på cinzano för det gick rätt bra när jag red i tisdags :) jag känner att jag lär mig så mycket av att rida honom, han är lite knepig men visste ni att han har tävlats i dressyr på ganska hög nivå? Och jag är ju en dressyr människa så det är jättekul tycker jag, även om han och jag har mycket kvar att jobba med såklart :)

Det tråkiga är att jag slutar så sent i skolan på torsdagar så jag hinner bara precis till ridningen, och man vill ju gärna hänga och pyssla lite i stallet innan... Men det får jag göra de andra dagarna istället!

Nu ska jag sluta, vi ses i stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0