Nytt och fräscht!

Har precis fixat ihop en ny design till USEKs blogg! Upptäckte nu att det kanske blev lite för vitt? Vad tycker ni? Å andra sidan är ju vitt fräscht :)

Har ni några andra synpunkter på designen? För i så fall fixar jag det lätt som en plätt :)

Kan berätta att jag ska till stallet imorgon och rida för bästa Emmy! Dressyrlektion, kan inte bli bättre :) Ska rykta Leo superfint om han inte går lektionen innan. I så fall får jag rykta på morgonen när jag kommer till stallet, för det är viktigt att rykta! :)

Har slutat i hoppgruppen nu också! Kändes konstigt att vara hemma på en fredag-kväll! Men riktigt skönt också. Jag och mamma åkte till Hööks och HM och shoppade! Jag köpte en fin dun-väst, och lite andra saker.



Jag och bästa hästen på maskeradhoppning! Jag var en ailien! Gissa om Leo tyckte mina antenner var läbbiga? ;)

KRAM Mimmi

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte fin =)!!!

2011-09-12 @ 22:00:26
URL: http://frvsfritidslear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0