Längesen!

Hejsan! 
Nu var det rättså längsen jag bloggade här! Det beror på att jag inte haft något internet! 
I måndags åkte jag till stallet och var supertaggad på att rida! och så kommer jag dit, och så kommer alla i gruppen och säger att vi har teori.. Lite besviken blev jag allt och det är klart man vill rida! men när teorin väl började så hade jag fel! man lär sig faktiskt jättemycket på att ha det.. även om man blir besviken i början inser man att man har fel sen. Så är det alltid för mig. :)
Sen dess har jag inte varit i stallet pga av alla läxor..det känns som en evighet sen! Det är ju det bästa på dagen, att sluta skolan och gå hem och byta om och sedan åka till stallet! men imorgon åker jag dit iaf!! :D
Nu får ni lite bilder från den senaste tiden i stallet!
nej det tar så lång tid! så resten kommer sen! :)

KRAM FILIPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0