Hoppgrupperna!

Idag var jag i stallet och kikade på hoppgrupperna! Jag red ju också där för ett par veckor sen, men satsar nu bara på dressyr eftersom jag tappat intresset helt för hoppningen :( Och så tycker jag det är lite läskigt! (A) Men i alla fall så tittade jag idag och alla är så grymt duktiga!

Filippa hoppade på Ravich, och GISSA om jag saknar honom! Som många av er vet så hyrde jag honom förut. Men sedan blev han väldigt halt vilket gjorde att han var tvungen att ha boxvila drygt 2 månader! Som ni säkert förstår så behövde han mer sällskap än någonsin under de här månaderna, tänk er själva att vara instängda på erat rum i 2 månader! :O Jag tillbringade nästan all min lediga tid med honom och vi fick superbra kontakt och blev bästisar! :D Men under lektionerna så red jag på Leonardo, och det gick så bra med honom så jag bestämde mig för att fortsätta! Riktigt svårt beslut :(

Men det funkar bra med Leo och nu är han min bästis! Men jag saknar Ravve otroligt mycker!



Kram Mimmi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0