Hejsan Hoppsan!

Hejsan Hoppsan allesammans!

Hur är det med er? Med mig är det iaf bra! Är dock grymt trött! Men ska snart äta lite, göra läxor och sen träna! 

Igår var det en riktigt myysig dag i stallet. Jag, Mimmi och Stella åkte dit till ca halv 11, vi sa att vi skulle vara där 9 men eftersom dom inte kunde väcka mig på morgonen så blev det lite senare, hehe.. ( Dom sov hos mig och jag är väldigt svårväckt ) I stallet var Liqurice ute hela dagen så jag smörjade all hans utrustning, skurade hela spiltan, gjorde rent vatten+krubban och när han kom in ca 10 min innan jag skulle åka myste jag bara lite med honom :) Jag älskar verkligen honom.. han är min drömhäst! Och när jag blir stor vill jag ha en häst precis som honom! Han är bäst på alla sätt!!
Imorgon blir det stallet! Då får jag äntligen rida igen! Jag har blivit såå himla ridsugen dom senaste dagarna! Allså mer än nånsin! Haha.. Jag och Moa ska även planera våran aktivitet som kommer snart! :) 


Med dig är jag lycklig ♥


// Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0