Halloj!

Hejsan! Nu är det jag här (IGEN!) haha gud vad jag bloggar mycket här! Men det är väl bara bra antar jag!
Nu sitter jag och pluggar efter en lååååång dag i skolan.. Det känns som att jag inte har varit i stallet på evigheter! Men imorgon åker jag och Stella dit iaf! Känns väldigt konstigt att inte rida på torsdagar eftersom jag har gjort det ända sen jag började rida på Farsta Ridskola! Vilket var ca 4-5 år kanske? aja men det blir storskötning, fotning och ett litet möte med Alice i stallet dåra.

Nej nu ska jag fortsätta plutta satt jag blir klar nån gång! Ett litet tips om ni har mycket att plutta föresten! Ta lite pauser då och då kanske fem minuter bara! Det är lätt att bara sitta och mata in allt i huvet för att man vill bli klar snabbt! Men tillslut koncentrerar man sig inte då.. och därför är det bra att kanske ta 2-3 fem-minuters pauser!


Prisutdelning i KM, kom ju två med bästa Lucky!

//Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0