FREDAG!

Heej! 
Hur är det med er?
Själv är det toppen, det är ju fredag :) 
Igår var det ridning och jag kom dit runt halv 4. Började med att hjälpa till i en grupp och sen gick jag, Sofia och min kompis som var med och hämtade in Kungen och Prinsessan, dom är ju såå söta :D Sen gjorde vi höpåsar och efter det hämtade vi in hästar. Sen skulle jag ju ha läxläsning men det var ingen som kom.. :( Kom igen nu hörrni, läxläsningen är ju toppen och ett grymt sätt att göra läxorna och slippa göra dom hemma plus att du får hjälp med dom! Så nästa gång vill jag att jättemånga kommer! okej? :D Sen red jag och jag fick Goldie och vi red ut. Det var jättemysigt! Var länge sen jag hade henne, faktiskt. 
Nu håller jag på att packa för jag ska bort heeela helgen :) 
ÄLSKADE LÄGERHÄST! Du betyder mycket! Du är underbar!
Ni får ha en bra helg så ses vi i stallet : )
Kram Moa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0