Cinzano ♥

Hejsan!
Hur är det med er? Själv är det helt okej, mycket plugg bara och lite förkyld men snart är det iallafall helg, skönt det! :)
Idag var jag i stallet, först smörjde jag Svartens utrustning och efter det gick jag och Sofia och hämtade lilla Kungen och Prinsessan, åh så galet sööta dom är :D Sen borstade jag av Svarten lite snabbt, han kan ju inte vara lerig ;)

Sen red jag, och jag fick den jag hoppades på, fina Cinzano (: Vi övade mycket på ställning och tempoväxlingar. Det gick faktiskt bra, mycket bättre än förra gången jag hade honom, idag kändes han inte lika seg utan var framåt största delen av passet. Vi red utan srigbyglar, vilket vi ska göra hela terminen, så imorn har jag nog lagom mycket träningsvärk, haha!


  En liten bild på sönosen Cinzano!

Ha det så bra!
Kramar från Moa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0