Choklad!

Heeeeej!! Är allt bra med er? Med mig är det iaf jättebra!
Idag har jag varit i skolan och hade den långaste och jobbigaste
dag på hela veckan.. Det var inte kul.. Efter skolan åkte jag
hemmot. Men innan jag gick upp till min längenhet så gick jag
förbi Ica. Där köpte jag vit choklad! Hehe.. för er som inte
vet det är jag heeelt beroende av det :P Men sen gick jag upp
till mig och tog tag i alla läxorna. Har minst ett prov varje vecka..
Så det gäller att inte hamna efter. Men nu har jag koll på alla
läxorna och det är ju otroligt skönt! För då kan man tänka på annat som
är mycket roligare! :D 
Jag åker inte till stallet förns på fredag tyvär.. MEn jag längtar som en
galning!!! Som Mimmi skrev innan så är det så otroligt skönt, rolig och
helt underbart att vara i stallet! Önskar man bara kunde bo i stallet
och inte ha någon skola eller nåt annat jobbigt! Men det går ju
förstårs inte.. Men man ska aldrig sluta drömma! :D



Vi ses i stallet på fredag!! :D
mums!



kraaaaaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0