Äntligen fredag!

Hej på er! Hoppas att ni mår bra :)
Igår var jag i stallet och skötte om Svarten ♥ Sen hade jag teori då vi pratade om halvhalter. Jag lär mig verkligen jättemycket på teorin och de tror jag att nästan alla gör. Och kom ihåg att teori är jättebra! Visst, man kan bli besviken att man inte får rida, men teori är verkligen bra och man lär sig mycket :) 

Äntligen är det helg! Riktigt skönt! Har haft ganska mycket den här veckan, prov, test och många läxor. Så nu känns det jättebra med helg :) har dock börjat bli lite sjuk, har ont i halsen och känner mig förkyld så ska bara vara hemma och vila upp mig i helgen. Usch, jag hatar att vara sjuk :(


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ha en härlig helg :)
Kram Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0