102 dalmatiner!

Hej på er! Idag har jag inte varit i stallet, har varit med min hund hela eftermiddan :) Längtar till imorgon när jag ska rida igen! Ganska konstigt egentligen att när jag för ovanlighetens skull har en stallfri dag så längtar jag bara till stallet! Även fast jag faktiskt är i stallet 5 dagar i veckan! :O Men jag älskar att vara i stallet, så skönt att komma dit och slippa tänka på allt annat! Skolan till exempel :)

Jag och Carmen (min hund) har i alla fall tittat på 102 dalmatiner! Hur bra som helst :D Tycker den är jättesöt! Det gulliga var att när det var en läskig scen (när två hundar bråkade) så la Carmen tassen framför ögonen! Gulligt va? :D Jag tror det var för att det kliade på hennes nos, men det var så gulligt för det såg ut som hon tyckte det var läskigt :)



Kram Mimmi och Leonardo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0