Tjenamors i en galoch!

Hej på er! :D Igår var jag i stallet som vanligt :) Först planerade jag och Stella lite om spökrundan som hon, jag och Agnes ska hålla i under övernattningen! Än så länge har vi planerat vart den ska gå, och  sså har vi planerat de flesta spökena :D Och jag kan lova er, att denna spökrunda kommer ni SENT att glömma MOAHAHAHAHA!!! Nytt för i år är att vi kommer dela in spökrundan i olika grupper! 1, 2, 3 och 4. 1an är den "snällaste" gruppen och 4an är för dom som vill att nackhåren ska resa sig och pulsen ska ticka som en bomb ;)

Sen var det dags för dressyrträning för Emmy! Gick ganska bra :) Tränade på lite allt möjligt, men han är som ni vet lite långsam. Jag måste verkligen träna på att få honom att lyssna ordentligt för min skänkel! :P



Kramisar Mimmi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0