Stallet

Hej! 
Igår var jag ju i stallet som vanligt. Jag mötte Sandra vid Farsta runt 8-halv 9 eftersom jag skulle hjälpa henne med skötamötet! När vi kom dit förberedde vi och sånt. Sen när kl började närma sig 9 gjorde vi lite te och sedan gick ner till barnen! Skötarmötet började och gick bra! Månadens skötare skulle även utses! Det var tre kandidater men bara en kunde ju vinna! Det som vann var Amanda som är skötare på Ravich och Kungen!! Superbra tycker jag :D 
Efterskötarmötet gick jag och Sandra till hennes kontor igen. Hjälpte henne lite till och sedan gick jag ner till stallet för att vara med på 3-kampen. Det var kul. Jag passade även på att gosa med min söta häst när jag var där  nere! Han stod och åt och slängde allt hö på mig! Herregud, jag fick innanför tröjan i håret och överallt! Haha, så det började klia som attan! 
Sen gick jag till Amanda för att intervjua henne! Jag skrev typ en hel upsats om intervjuen! Ska man göra nåt, så ska man göra det ordentligt!

IDag blir det igenridning kl 18.00 för mig! Ska bli roligt! Hoppas verkligen att jag får Liqurice!! Hoppas hoppas hoppas!! 

Idag får Jojjo stå för bilden! :D 

Kram Filippa

P.s Intervjuen kommer upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0