Söndag

Hejsan!
Idag har jag inte gjort nånting! JAg har bara
varit hemma och vilat! Jag kände att min kropp verkligen
behövde det. Eftersom det var längesen jag hade en ledig dag. Har ALLTID
något att göra :P Men tillslut blev jag jätterastlös! JAg är en sån person som
gillar att göra saker hela tiden.. Haha!
Men sedan kom min bror och hämtade upp mig
och pappa! Då åkte
vi till farfars grav. Var väldigt mysigt och var där ett tag. Efter det åkte
vi bara runt lite. Sen åkte vi hem. Jag väntade på Stella eftersom vi skulle ses
men det hände en sak så vi kunde inte träffas :(

Imorgon är det ridning! Åh så kul det ska bli :D
Längtar! Hoppas på Liqurice eller Ravich. Jag tror jag kommer få Ravich ^^



Jag och Sansero för ca 2-3 veckor sedan!

Kram FIlippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0