Snart höstlov!

Jag (Alice) hoppas att alla har skrivit upp sig på aktiviteterna under höstlovet och även såklart på övernattningen! Jag längtar verkligen, det kommer bli jätteroligt :)
Nu sitter jag i cafeterian. Tänkte passa på att blogga lite när man ändå ska äta samtidigt, och sen tänkte jag gå ner och sköta lite på någon av våra USEK-sköthästar! Efter det ska jag först rida River kl 18 och sen Eros kl 19. Det är roligt att rida mycket och imorgon är det ju programridning också, vi får hoppas det går bra :)
Vill också bara påminna om en pytteliten ändring på höstlovet som jag var klantig nog att glömma bort att skriva upp på lappen, och det är att Chokladbollsjakten på måndagen, Utställningstävlingen på tisdagen och "Mysteriet i stallet" på fredagen alla kostar 20 kr för att vara med.

Fina Keaton ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0