Sjuk...

Hejsan! Var vääldigt längesen jag bloggade här, måste verkligen bättra mig! Just nu ligger jag hemma och är sjuk :( Det var ju skötardag idag som Mimmi redan skrivit om som jag också tänkte vara med på, men eftersom jag är sjuk så fick jag stanna hemma... Min feber är i alla fall borta, vilket är skönt. Är fortfarande förkyld men jag hoppas jag kan åka till stallet imorgon. För jag är verkligen ridsugen. Ska rida två gånger. Först i min vanliga ridgrupp, kommer nog få Lucky :) Efter ridningen ska jag planera lite saker med Mimmi och sen ska jag rida för en annan tjej i min mammas ridgrupp. Då hoppas jag på Velsa! Red henne förra måndagen och det gick hur bra som helst! Rolig häst det där :) Så nu får vi hoppas att jag mår bättre imorgon så ses vi kanske i stallet imorgon? Kram Stella
Lägger upp en bild från Portugal! Var på ridresa där i sommar och åh vad jag saknar det! ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vilken fin bild! :)

2011-10-26 @ 18:03:11
Postat av: Cajsa

Vilken fin bild! :)

2011-10-26 @ 18:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0