Sjuk

Hejsan svejsan!
Nu bloggar jag för första gånger från iPhonen! Hehe jag tycker det är jättekul!
Idag i skolan mådde jag jättedåligt.. Var så trött att jag knappt kunde stå.. Och sen på vägen hem från bussen blev jag jätteanfådd för varje steg, trodde nästan jag skulle svimma.. Sen när jag kom hem la jag mig direkt på sängen. (jag han knappt stänga dörren) somnar direkt och vaknar upp av att mamma kommer hem.. Går upp och det snurrar i huvet och blir helt svart för ögonen.. Som ni förstår har jag blivit sjuk.. Så jag beslutade mig för att avboka både hoppningen och programmridningen. Skittråkit men så fick det bli.. Jag flyger ju till Göteborg imorn satt då MÅSTE jag vara frisk. Men jag känner mig bättre nu iaf.
Just nu tittar jag på tv och ska fortsätta göra det! Men jag vill säga att ha så jättekul i stallet, för er som ska dit! Somsagt kommer inte jag vara där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0