Sång, ridpass och 4 små valpar!

Hej! Superskönt att äntligen ha höstlov! Eller hur? :D Tycker det är så underbart att man inte riktigt fattat ännu. Men jag tror att när det är övernattning på måndag känns det nog! Jag tycker att övernattningen är en riktig höstlovs-grejj! Dessutom håller jag, Stella och Agnes i spökrundan, och nu kanske ni kan ana att den kommer bli riktigt ruggig? Men vi kommer ha olika nivåer på grupperna, så dom räddaste får gå i de första grupperna och den sista gruppen kommer såklart vara läskigast ;) Den ska man gå om man vill att nackhåren ska resa sig och pulsen ska slå snabbare än någonsin! Det är liksom nyckelorden för årets spökrunda!

Spökrunda 1: Spökrunda 2:

Spökrunda 3: Spökrunda 4:



Idag var det också Luciaträning! Jag fick börja den idag faktiskt! Startade med en kulig lära-känna-varandra lek som heter Jag är Unik. Sen gjorde vi Knuten! Sen kom Ronja och Mirjam och vi började öva. Jag gick verkligen in helhjärtat och sjöng HÖGT och FALSKT! ASkul :)



Sen red jag! :) När jag kom ner till stallet och in i sadelkammaren så såg jag att Leos sdel hade ett av mina schabrak på sig! Jag blev jätteförvånad och tänkte: "Hmm, jag har väl inte bytt schabrak?" Sen gick jag till Leo och såg att han var lindad och borstad och jättefin! Wiii vad jag blev överraskad! Det var söta Therese och Alice som fixat! Deras mål var att jag skulle tro att det var ett spöke som fixat honom, men det trodde jag inte på ;)



Nu på kvällen har jag varit hos min granne som har en valpkull! Det är samma ras som min hund (dvärgschnauzer). GISSA om dom en söta! Satt inne hos dom i säkert flera timmar! Ena sekunden hade jag en som bet mig i fingret, en bet mig i tårna och två drog i mitt byxben haha! Andra sekunden låg tre stycken på rad bakom ryggen på mig och lilla Ida låg och sov på armen i min famn. Satt med henne så i minst en timme! Älskade vovvar ♥



Mimi till vänster (det är hon som är mamman till valparna) och min vovve Carmen till höger! Dom blev plåtade av en känd hundfotograf! Nu är Carmen (och jag!) med i två böcker och en tidning på bild!

Kram Mimmi (nu fick ni mycket att läsa ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0