rubriklös

tjaaa kompisar :D !
sitter och pluggar historia, natur & franska .. inte för att det är suuuuuperkul men man måste plugga så det är bara att bita i det sura äpplet. (eller vad man säger.) imorn ska jag i alla fall till stallet, rider 18:00 och innan ska jag & stella fixa lite inför luciaträningarna som börjar nu på lördag 12:00 , KOM DÅ :D man behöver inte komma alla gånger om man inte kan, så kan man inte u kan man komma veckan efter , bra va ? :)
imorn ska ajg försöka hinna sköta lite på en av useks sköthästar också :) kommer dock inte kunna vara i stallet förän runt halv 5 , men jag ska verkligen försöka hinna ! annars då ? jodå, haft 2 timmars idrott, 2 prov & en inlämning samt redovisning men annars är det väl synd att klaga på livet känner jag.
btw så hoppas jag får cesar imorn, han är min lilla prins ♥ hihi, han är bäst och nu i efterhand när jag fick se bilder känner jag att det gick helt okej på programridningen förra fredagen :D
slänger in lite bilder, pussar
tekniska jag förstår hur man gör för att göra bilder mindre och lägga upp deom snyggt osv men aja, det duger :)
visst är han fin, min prins ? :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0