Lördag

Hejsan!

Idag var det ju stallet som gällde :D Det började med att jag mötte upp Stella vid halv 9. Jag var grymt trött men blev piggare när vi väl kom till  stallet! Jag ''hängde'' runt lite och pratade med alla. Det var mysigt. Min häst gick lektion så jag kunde inte sköta honom. Sen lånade jag och Stella Lias moppe! Vi åkte på en roadtrip och jag körde medans Stella satt bak! Vi åkte faktiskt typ en timme?! Hahah men roligt var det iaf! När vi kom tillbaka till stallet igen gick jag till Moa. Vi pratade lite och sen var det dags för oss att Käpphästuteritten! Det var inte jättemånga som kom :( Men några styckna! Det var väldigt mysigt och vi stannade efter halva vägen och fikade! Men sen blev alla väldigt rädda eftersom vi började prata spöken! Men det gick bra tillslut, haha! När det var klart gick jag och pussade på min älskade häst! Sen fotade jag Alice och Mimmi lite. Sen fodrade jag och sen var det dags att åka hem!

Denna dagen gick sjuuukt fort! Men rolig var det iaf! Mona kom och sa en otroligt rolig sak till mig och Stella också! Det fick mig på ännu bättre humör :D




lite bilder från idag!

Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0