Liqurice

Hellu..!
Som Therese sa så är det programridning imorn! Det ska
bli superkul men som vanilgt är jag VÄLDIGT nervös. Men det går
alltid över när det väl gäller. Även jag ska rida LC:1. Hoppas på Liqurice. Jag har
skrivit upp som önskehäst
1. Liqurice
2. Bacardi
3. Ravich
Det går så bra när jag rider Liqurice i dressyren och därför skrev
jag upp honom som första häst!
Men det blir lite tajt imorn eftersom jag hoppar till kvart i 7 och sen får jag
springa in med min häst eftersom programridningen är direkt efter! Men lilla
Stella kanske kan hjälpa mig? Hon ska ju inte vara med.. Hon ska även fota!

Idag har jag varit sjuk och därför har jag varit hemma! Men imorgon
MÅSTE jag vara frisk :)


Jag och Bacardi för ett tag sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0