Längtar!

Hejsan Svejsan alla glada människor!

Igår åkte jag faktiskt till stallet! Jag brukar ju inte vara där då.. Men ska verkligen försöka att vara det för det var så mysigt och nästan alla barn är ju där då! :D Det är ju också perfekt eftersom det är läxläsning den dagen. Jag tycker verkligen att alla ska komma då! Det är ju skitbra att få hjälp om man behöver också :)
Så se till att komma nästa vecka!


Imorgon är dfet som vanligt hoppning som gäller! Gud vad jag är sugen på det asså! Längtar nästan ihjäl mig, haha! Jag är 95% säker på att jag får Ravich som vanligt. Det är superkul. Jag rider honom hela tiden nu! Både dressyr och hoppning! När jag kommer in i stallet från ett ridpass kommer alltid någon och säger att vi är jättefina tillsammans och att jag rider honom jättebra! Då blir jag verkligen jätteglad! Det gör hela min dag :D

Glöm inte att det är Käpphäst uteritt på lördag! Det kommer bli asbra! Hoppas att alla kommer :D


Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0