iPhone

Hej alla!
I söndags var det ju somsagt skötardag! Det gick superbra och barnen verkade tycka det var roligt! Som vanligt är ju favorit leken Flaggan! Jag tror inte att det är en endaste av barnen som tycker den är tråkig! Själv tycker jag det är skitkul och blir en riktig vinnarskalle! Haha ^^ 
Igår kom jag till stallet stressad, var sen så jag sprang över bron till stallet! Och sen när jag kom fram anfådd och trött så ser jag att vi har teori ^^ Jag som hade sprungit så!! Men det var lärorikt som vanligt. Dock hade jag ju sett fram emot att rida jättemycket.. Men det var rätt bra för jag var så stressad och då blir det inte bra att sitta upp på en hästrygg! 

Just nu sitter jag och försöker på egen hand uppdatera min iPhone.. Men eftersom jag inte är värsta hightek så går det inte så bra.. Har gjort om ca 3 gånger haha! Men men .. SNART ÄR DET HÖSTLOV!! Åh vad jag längtar! Det ska bli såå kul. Men tyvärr kommer jag inte vara hemma och därför kommer jag inte vara i stallet.. :( Jag ska åka till min kusin i Göteborg! Hon är ett år äldre än mig och vi har alltid superduperkul!
Kramar från FIlippa
En liten bild från Hanna på skötardagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0