höstlov

JAAAAAA, NU ÄR DET HÖSTLOV MINA KÄRA VÄNNER !! :D överlycklig tjej är vad jag är, ska dessutom till stallet & förhoppningsvis ska jag ha cesar :) annars då ? lucia imorn & så jobbar jagmorgonpasset, hoppas inte andreas skrämmer mig igen, han skrämde livet ur mig igår och i söndags .. :( men jag blev väldigt pigg i alla fall, och alla tyckte det var superkul så det var ju bra i alla fall :) nej nu ska jag faktiskt in till stan med mami och käka lunch och köpa nya jeans :D vi ses i stallet ! :D ♥ ronja
PS. glöm inte att titta mejlen och skriv ut alla bifogade filer ni som kan :) och ni som kan imorn ska självklart komma på luciaträningen klockan 12:00, vi möte utanför stora teorisalen.


En bild från skötardagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0