Hej på er!

Hej på er!

Kom hem från stallet runt 8. Idag skulle vi rida ut på lektionen! Superkul eftersom vi inte gör det så ofta på Farsta! Hade ju som vanligt b ä s t a Ravich. Han blev jätteframmot och tyckte det var superkul! Han hade alltid öronen frammot och ökade takten mer och mer! Vart vi red skrev ju Ebba satt det berhöver inte jag göra ;)
Jag trodde han skulle busa mycket mer än vad han gjorde! Han skakade bara huvet då och då! Han är ju för go den hästen!
Direkt efter ridningen var det USEK möte! Jag red ju och därför blev jag lite sen.

För er som undrade så fick jag Bacardi på programridnigen. Det gick inte superbra men inte superdåligt. Med tanke på att jag faktiskt aldrig rider honom annars på gick det helt OK. ( Jag vill dock rida honom mer ). Men jag är nöjd iaf!

KRAM Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0