Hej på dig!!

Hej alla!! Hur mår ni? Jag mår toppen. Idag så hade jag dressyr på shemat :) Jag red Lucky- som vanligt, ja har bara ridit honom den här terminen för utom en gång -och vi red på volten utan stigbyglar det var super :D Jag har inte lite träningsvärk. Jag trodde värkligen att vi skulle rida ut för alla grupper gör typ slut rutsen på att rida ut. Men så blev det inte. det gick super. Jag behöver värkligen träna på min handställning. jag har händerna neråtlutade hela tiden Andreas får säga tilll mig varje varv. -.- Glöm inte att maila bilder till kalendern och ni får inte glömma tårttävlingen på nästa lördag. och sist men inte minst på Onsdag kommer det att stå burk med ekolln i cafeterian. Där ska man gissa hur många ekollon det e i burken.
Det går inte att ladda upp några bilder :(
Kram Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0